top

bottomMenu

youtube

Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μιας προσπάθειας μετακίνησης του αξιακού και ηθικού μας κώδικα, στα χωράφια ενός νέου κλισέ που φέρει το όνομα «διαφορετικότητα». Έτσι, η μια «διαφορετικότητα» διαδέχεται την άλλη σε έναν αγώνα δρόμου μεταξύ αλήθειας και ψεύδους, φυσιολογικού και αφύσικου, ομορφιάς και ασχήμιας. Προσφάτως ανασύρθηκε ως χρυσή εφεδρεία της νεοταξικής υστερίας, η σεξουαλική «διαφορετικότητα», δηλαδή η ανατροπή όλων των ηθικών κανόνων που διέπουν τα δύο φύλα κατά φυσική επιταγή αιώνων.
Η σεξουαλική «διαφορετικότητα» αποτελεί την αιχμή του δόρατος στους δύσκολους καιρούς που ζούμε για να πληγεί ο ηθικός άνθρωπος και μάλιστα με τις ευλογίες της πολιτείας. Ασεβείς παρελάσεις «διαφορετικών» ατόμων, πρώτα στην Θεσσαλονίκη και ύστερα στην πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, προσβάλλουν τα ιερά και τα όσια του λαού μας. Οι εκδηλώσεις αυτές δήθεν προοδευτισμού, προβλημάτισαν τα ανήλικα παιδιά και προκάλεσαν την αηδία και την αγανάκτηση των μεγαλυτέρων, όχι μόνο επειδή κάποια άτομα επέδειξαν την «διαφορετικότητα» τους αντιαισθητικά και αποκρουστικά, όσο διότι η ίδια η πολιτεία με επωνύμους εκπροσώπους της έπλεξε το εγκώμιο των εκδηλώσεων αυτών συνπαρελαύνοντας και επιδοκιμάζοντας. Ταυτόχρονα η πολιτεία ψήφισε σειρά νόμων παρέχοντας στα άτομα αυτά το δικαίωμα να προβάλουν δημοσίως το ελάττωμα τους και να αποκτούν δικαιώματα στην σύναψη γάμων και αναδοχή παιδιών.
Η συναισθηματική και σεξουαλική «διαφορετικότητα» δεν είναι ελάττωμα του καιρού μας. Υπήρχε από αρχαιοτάτων χρόνων παντού στον κόσμο και στην πατρίδα μας επίσης. Και επειδή τα άτομα αυτά κινούσαν με την δημόσια συμπεριφορά τους την αιδώ απεκλήθησαν «κίναιδοι». Με την πάροδο των αιώνων τα ήθη εξομαλύνθηκαν και η παρά φύση σεξουαλική συμπεριφορά παρέμεινε στην παρυφή της κοινωνίας σαν ένα απλό «κουσούρι». Η κοινωνία, αλλά και η Ορθόδοξη Εκκλησία στην δισχιλιετή της πορεία δέχεται τα άτομα αυτά με απόλυτη κατανόηση ως έχοντα τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα με τους φυσιολογικούς ανθρώπους και πιστεύει ότι πρέπει να τυγχάνουν της ανοχής, της παραμυθίας και της συμπαράστασης στο να αντιληφθούν και να διορθώσουν την λάθος συμπεριφορά τους. Ουδέποτε εκδηλώθηκε οποιαδήποτε μορφής ρατσισμός εναντίον τους. Η Εκκλησία καταδικάζει την πράξη και όχι το πρόσωπο.
Από του σημείου όμως αυτού, μέχρι η ομοφυλοφιλία να γίνει πρότυπο προς μίμηση στη νεολαία, με ένα πλέγμα νόμων δήθεν προστασίας της «διαφορετικότητας», υπάρχει μεγάλη διαφορά. Οι αθλιότητες έξω από τη Βουλή στην πλατεία Συντάγματος, τον λεγόμενο και «ναό της δημοκρατίας», που φωταγωγήθηκε για την περίσταση με πολύχρωμα φώτα, με άτομα ημίγυμνα ή εντελώς γυμνά να κρεμούν επί των οργάνων τους τον σταυρό της χριστιανοσύνης και τους Αγίους Πατέρες και να επιδεικνύουν δημοσίως τα «κάλλη» τους, αποτελούν στίγμα για το σύγχρονο πολιτικό κόσμο, ο οποίος όχι μόνο ανέχεται αλλά και συμπαρίσταται ενεργά σε τέτοιες εκδηλώσεις ηθικής παραλυσίας. Αλήθεια, από πότε η χυδαιότητα και η αισχρολογία ανήκουν στο πεδίο της καλώς εννοούμενης διαφορετικότητας;
Ο καθένας έχει το δικαίωμα, ζώντας μέσα σε δημοκρατικό (έστω και κατ’ επίφαση) πολίτευμα να χρησιμοποιεί το σαρκίο του κατά παράβαση των κανόνων της φύσεως κατ´ ιδίαν, όχι όμως και να το επιδεικνύει ομαδικά υπό την αιγίδα της ίδιας της πολιτείας και να προβάλλει το ελάττωμα σαν πρότυπο προς μίμηση. Η ελληνική κοινωνία, από αρχαιοτάτων χρόνων στηρίζουσα την αριστεία και την αρετή, δεν πρόκειται να δεχθεί αυτόν τον σεξουαλικό αποπροσανατολισμό, που επικρατεί και προωθεί η σύγχρονη πολιτική ηγεσία, υπήκουσα σε έξωθεν εντολές που παγίως επιδιώκουν την διάλυση των κοινωνιών, την αλλαγή του ανθρωπογεωγραφικού χάρτη, τον θρησκευτικό αποχρωματισμό με απώτερο σκοπό ένα βαρύτατο πλήγμα κατά της ορθοδοξίας που σήμερα παραμένει σταθερά η μόνη δύναμη που χαλάει τη σούπα της πνευματικής λήθης που μας σερβίρουν κάποιοι θλιβεροί «κοσμοδιορθωτές».
Η αντίδραση του ελληνικού λαού μπροστά σε τέτοιες υβριστικές πρακτικές ξεχαρβάλωσης των ηθών και της οικογένειας είναι δεδομένη. Οι πολιτικοί μας
σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες.

footer

Δημιουργία ιστοτόπου ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ